بهترین روش کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک ساعی


بهترین روش کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک ساعی

کاشت مو یک عمل زیبایی است که در آن موهای سایر نقاط بدن را به نقاط کم مو و یا خالی از مو منتقل می کنند. اگر می‌خواهید درباره کاشت‌مو و کاشت ابرو و هزینه‌های کاشت، بیش‌تر اطلاعات دریافت کنید مطالب این صفحه را از دست ندهید!

 

پروسه کاشت مو

معمولا مراحل کاشت مو به این صورت است که ابتدا پوست‌‌ سر به‌طور کامل پاکسازی شده و سپس با تزریق دارو ناحیه مورد نظر بی‌حس می‌شود و در نهایت باتوجه به روش انتخابی عمل پیوند مو آغاز می‌شود.در کلینیک پوست و مو ساعی تمامی این مراحل زیر نظر متخصصین مجرب و بروز انجام شده و این عمل‌ها با استفاده از بروزترین تجهیزات پزشکی صورت می‌گیرد تا این مجموعه بتواند تمامی دغدغه‌های افراد مراجعه کننده را برطرف کند‌.

 

کاشت مو به روش Fit

متخصصین ما در این روش بعد از بی‌حسی موضعی، بخشی از پوست سر را به صورت نواری برش می‌دهند و از این بخش حدود ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ گرافت جهت کاشت استخراج می‌‌کنند.

 

کاشت مو به روش میکروگرافت

پیشرفت علم پزشکی در بخش ایمپلنت مو، تحولی جدید با عنوان میکروگرافت به ارمغان آورد. تا چندی قبل جراحان و متخصصان کاشت مو برای استخراج مو مجبور به ایجاد زخم‌های بسیار گسترده بودند، به نحوی که آثار این زخم‌‌های گسترده نه‌ تنها باقی می‌ماند، بلکه درد‌های این زخم‌ها نیز برای گروهی از افراد غیرقابل تحمل بود اما با روش میکروگرافت کلیه این آسیب‌ها پایان یافت و تمامی این دغدغه‌ها به اتمام رسید.

 

در این روش ابتدا باتوجه به نیاز بیمار برداشت گرافت‌های مو به‌وسیله‌ی هولدر‌های اتوماتیک انجام می‌شود و سپس چینش گرافت‌ها در دستگاه میکرو‌ ایمپلنتر صورت می‌گردد و در آخر کاشت مو در سطح طاس سر، بدون ایجاد هیچ برش و زخمی با استفاده از پانچ های ایمپلنتر در سایز میکرو انجام می‌شود.

بهترین روش کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک ساعی

کاشت مو به روش  Bht

کاشت مو به روش Bht تقریبا مشابه روش Fit است با این اختلاف که در این روش به‌جای استخراج فولیکول‌های پشت سر از فولیکول‌های اطراف سر یا سایر نقاط بدن استفاده می‌کنند.

 

کاشت مو به روش  Sut

روش Sut روشی مدرن است چراکه عملیات کاشت مو در این روش با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک صورت می‌گیرد.

 

روش سوپر FUE  پلاس

در این روش حدود ۶۰۰۰ گرافت جداسازی می‌شود و استفاده از دستگاه DBD باعث تسریع سرعت بهبودی و افزایش رشد مو می‌باشد، همچنین کاشت توسط سوزن‌های پیشرفته DIAMOND انجام می‌شود.

 

مدت زمان پروسه کاشت و نتایج آن به چه صورت می‌باشد؟

کاشت موی سر اغلب بین ۴ تا ۸ ساعت زمان می‌برد و دریافت نتیجه طبیعی ممکن است یک الی دو سال بعد حاصل شود. همچنین اگر چه روش‌ها و تجهیزات کاشت‌مو روز به روز در حال توسعه است اما اگر به‌دنبال نتیجه‌ی مطلوبی هستید این نتیجه بیش‌تر به پزشک مربوطه و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به کلینیک ساعی واقع در جردن تهران از مشاوره با متخصصین مجرب این مجموعه و سایر مزایای آن استفاده کنید.

 

هزینه‌های کاشت مو

عموما عمل‌های زیبایی نرخ ثابت و مشخصی نداشته و کاشت مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین عوامل مختلفی از جمله وسعت ناحیه کاشت، روش و متد انتخابی، میزان کیفیت و کلینیک انتخابی در هزینه‌های کاشت موثر می‌باشد.

 

مراحل کاشت ابرو

طی فرآیند کاشت ابرو افراد تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرند و پس از برداشت فولیکول‌های مو از سر، متخصص مربوطه با توجه به موارد مهمی از جمله زاویه قرارگیری مو‌ها، به‌وسیله سوزنی مخصوص و ظریف این موها را در برش هایی بسیار کوچک در ناحیه ابروها قرار خواهد داد.

 

میزان ماندگاری ابروهای کاشته شده چه مقدار است‌؟

کاشت ابرو ؛ نوعی تکنیک ایمن ، کارآمد و دائمی در جهت ترمیم و پرپشت کردن ابرو می‌باشد و برای این عمل از موهای طبیعی و مقاوم خود فرد استفاده می‌شود و مهم‌ترین مزیت‌ این نوع کاشت ماندگاری دائمی و طبیعی بودن آن است.

 

کاشت ابرو با روش نواری

در این روش جداسازی مو معمولا از پشت گوش‌ها یا روی سر انجام می‌شود و متخصصین ما با استفاده از سوزن‌های مخصوص و با رعایت اصولی چون دقت درناحیه کاشت، جهت خواب ابروها و زاویه رشد مو عمل کاشت را انجام می‌دهند.

 

کاشت ابرو با روش Sut

این روش با استفاده از تکنیک‌های متفاوتی انجام می‌شود و کلیه مراحل برداشت فولیکول‌های مو بدون برش زخم و خون‌ریزی می‌باشد و یکی از دلایل پرطرفدار بودن این روش نیز همین مورد است.

 

کلینیک ساعی و کاشت مو

کلینیک ساعی یکی از مراکز کاشت مو در تهران است که خدمات قابل توجهی نسبت به تعرفه‌های خود دارد و تمامی خدمات کاشت مو در این مرکز با بالاترین سطح کیفی صورت می‌گردد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *