عکس خفن الیکا عبدالرزاقی و برادرش، شباهت خانم بازیگر به برادرش!


عکس الیکا عبدالرزاقی: الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به تازگی عکسی متفاوت به همراه برادرش منتشر کرد. این عکس نشان می دهد که او و برادرش چقدر به هم شبیه است. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر عکس جذاب خانم بازیگر و برادرش را ببینید.

بیشتر بخوانید: دونگی در پاریس: عکس هایی از تیپ پسر کُش دونگی در مراسمی در پاریس!

عکس الیکا عبدالرزاقی

زندگی شخصی الیکا عبدارزاقی

الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و بورژین دارد که بورژین، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در چند نمایش با خواهر خود همکاری کرده است.

ازدواج الیکا عبدالرزاقی

عکس الیکا عبدالرزاقی، خانم عبدالرزاقی در سی و سه سالگی و سال ۱۳۹۱ با امین زندگانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نامزد کرد و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مختصری درباره امین زندگانی همسر الیکا عبدالرزاقی

امین زندگانی بازیگر کشورمان ۵ شهریور ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با ورود به دانشگاه تئاتر آغاز کرد.

همسر خانم عبدالرزاقی با سریال وکلای جوان وارد قاب تلویزیون شد و با سریال به سوی افتخار و معصومیت از دست رفته به شهرت رسید. سریال مختارنامه، همسفر، راه سوم و فیلم ملک سلیمان از کارهای شاخص امین زندگانی در عرصه بازیگری است.

عکس الیکا عبدالرزاقی

ورود الیکا عبدالرزاقی به عرصه بازیگری

عکس الیکا عبدالرزاقی،  الیکا عبدالرزاقی دوره های بازیگری را از سال ۱۳۷۶ در کلاسهای هنری استاد حمید سمندریان گذرانده و فعالیت هنری خود را با سریال گمشده ساخته مسعود نوابی در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد.

عکس الیکا عبدالرزاقی، ورود الیکا عبدالرزاقی به تلویزیون، همزمان با اولین کارش در تئاتر با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان بود.

او یک سال بعد در فیلم سینمای مومیایی ۳ در کنار بازیگرانی همچون پرویز پرستویی نقش آفرینی کرد. اوج شهرت الیکا عبدالرزاقی به حضور در آثار مهران مدیری همچون باغ مظفر، قهوه تلخ و دورهمی مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: بانو جانگ بیرون از سریال دونگی در کافه سیار خودش+ عکس

 

دانلود سریال

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

مطالب مرتبط