فردی که نان را از روی میز رستوران برداشته شناسایی کنید!


آزمون تصویری با شناسایی دزد نان: فکر می کنید از جمله افرادی هستید که هیچ نکته جزئی از مقابل چشمان تیزبین شما درو نمی ماند و به راحتی می توانید هر آزمون و سوال تصویری را حل کنید؟ پس اگر این گونه است جرأت کرده و خود و توانائی های خودر را با آزمون تصویری با شناسایی دزد نان امتحان کنید؟ شما در این آزمون باید کسی را که تکه نان را از سبد نان برداشته است را شناسایی کنید.

باید گفت که آزمون شناسایی دزد نان، یکی دیگر از آزمون هایی سختی است که شرکت کنندگان بسیاری را گیج کرده است. بدین ترتیب می توان گفت تنها نوابغ و کسانی که دارای مهارت ها و توانائیهای بالای شناختی هستند، می توانند این آزمون را رمزگشایی کنند.

زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ گویی به این آزمون تنها ۳ ثانیه در نظر گرفته شده است. به واقع شما باید در یک نگاه کسی که تکه نان را از سبد برداشته است را شناسایی کنید. پس اگر آماده هستید، باید فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون تصویری با شناسایی دزد نان بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟  ما معتقدیم که اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب ررا حل کنید. با آزمون تصویری با شناسایی دزد نان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر باهوشی مجرم را در ۵ ثانیه شناسایی کن!

آزمون تصویری با شناسایی دزد نان

مجله خبری چشمک به صورت منظم و مرتب جدیدترین و چالشی ترین معماهای تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. لذا شما می توانید پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک پیدا کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند.

شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

آزمون شناسایی دزد نان آنقدر چالشی است که تنها ۲۰ درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون تصویری با شناسایی دزد نان باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون تصویری با شناسایی دزد نان، تصویری از یک کافه رستوران را مشاهده می کنید. همه چیز عادی است. اما گویا صاحب رستوران متوجه شده است که یک تکه نان از سبد نان مفقود شده است. چه کسی این تکه نان را برداشته است؟ اما کدامیک از افراد تصویر؟ زمان ۳ ثانیه شما برای رمزگشایی آزمون تصویری با شناسایی دزد نان از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: حکایت زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ بخش دوم

آزمون تصویری با شناسایی دزد نان

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی دزد نان

زمان شما به پایان رسیده است. اگر به پاسخ نرسیدید، مطمئناً  درجه سختی آزمون تصویری با شناسایی دزد نان، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی دزد نان: زن تصویر تکه نان را برداشته است و تلاش کرده آن را در زیر پیراهن خود مخفی کنید. آیا شما متوجه آن شدید!؟

شاید بپسندید: تست هوش: با پایین آمدن سنگ، کدام فرد در پایین جان خود را از دست می دهد!؟

آزمون با شناسایی دزد نان

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی دزد نان امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر در نگاه اول اشتباه تصویر دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون دقت ذهن: فقط افراد تیزبین در یک نگاه چهره متفاوت را پیدا می کنند!

حکایت زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ قسمت اول

چیستان: پایتخت یک کشور اروپایی است که با حذف حرف اولش واحد پول یک کشور بدست می‌آید!



دانلود سریال

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

مطالب مرتبط