آزمون شناسایی نوزاد دختر: اگر نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!


آزمون شناسایی نوزاد دختر: برای پاسخ به این معما یا سوال هوش تصویری شما نیاز به تیزبینی و قوای شناختی بالا دارید. بسیاری از کاربران در اولین تلاش نتوانستند این معمای تصویری را حل کنند. برخی مدعی شدند که اساساً هیچ نشانه دقیقی وجود ندارد که نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر تشخیص داد. شاید بدلیل همین سختی بود که آزمون شناسایی نوزاد دختر در شبکه های اجتماعی با استقبال زیادی روبرو شد و بارها در فیس بوک همرسانی شده است.

شما اگر فکر می کنید بسیار نکته سنج و دقیق هستید بهتر است با آزمون شناسایی نوزاد دختر همراه شوید. شما با کمک آزمون شناسایی نوزاد دختر مجله خبری چشمک می توانید سطح توانائیهای شناختی خود را به رخ دیگران بکشید و اثبات کنید که بسیار دقیق هستید.

شاید بپسندید: چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

آزمون شناسایی نوزاد دختر

این معمای تصویری جدید یکی از سخت‌ترین معمای‌های موجود در اینترنت است زیرا تنها گروه کوچکی از مردم موفق به یافتن پاسخ شدند. لذا از شما دعوت می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون تقلب آن را حل کنید.

برای رسیدن به پیروزی در این تمرین ذهنی، باید از هر یک از توانایی های خود حداکثر بهره برداری را انجام دهید. مخصوصاً از ظرفیت تصویری خود. در تصویر آزمون شناسایی نوزاد دختر شما با سه نوزاد یا کودک روبرو هستید که با اسباب بازی های مختلف در حال بازی کردن هستند. آنچه که از شما خواسته می شود این است که نوزاد دختر را در میان نوزادن پسر شناسایی کنید.

شما برای انجام آزمون شناسایی نوزاد دختر  تنها ۳ ثانیه فرصت دارید. شما تنها در این صورت است که می توانید به دوستان یا خانواده خود نشان دهید که آماده حل هر گونه پازل تصویری هستید. لازم به ذکر است که این نوع فعالیت ها به شما کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و ذهنی خود را ارتقا دهید. بنابراین توصیه می شود هر روز برخی از این سوالات تصویری را حل کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی نوزاد دختر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن باردار: کدامیک از زنان تصویر ممکن است باردار باشد!؟

آزمون شناسایی نوزاد دختر

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار احمقانه است!

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش قاتل سونا کدام است؟ آیا موفق می شوید پیدایش کنید؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد دختر

اگر شما یکی از افرادی هستید که موفق به غلبه بر آزمون شناسایی نوزاد دختر شده اید، به شما تبریک می گوییم که نشان دادید در حل این نوع محتواها متخصص هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید ۳ ثانیه دیگر فرصت داده می شود تا برای دومین بار شانس موفقیت خود را امتحان کنید.

.

.

.

.

.

شاید تمام حواس شما به کودک سمت راست و وسطی بوده که با عروسک بازی می کردند. اما این دلیل نمی تواند سبب شود که شما آن ها را دختر بدانید. نوزاد دختر، نوزاد سمت چپ تصویر است. به وضوح مشخص است که گوش این نوزاد سوراخ شده و یک شی زرد رنگ در نرمه گوش او قرار دارد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر: اگر نکته سنجی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

پاسخ آزمون

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست ها و آزمون های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون شناسایی چهره پنهان عکس: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

آزمون شناسایی فرد بی پول: کدامیک از افراد تصویر، بی پول است!؟



مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *