وضعیت نابسامان خانه جشنواره فیلم فجر در روز نخست


آخرین باری که جشنواره فیلم فجر افتتاحیه داشت به چند سال قبل برمی‌گشت اما امسال در چهل و دومین دوره جشنواره این دورهمی مهم قبل از شروع رقابت فیلم‌های بخش سودای سیمرغ، نگاه نو و پویانمایی شب گذشته با حضور اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار شد. 

برج میلاد
اولین روز بهمن ماه پیرو تفاهم‌نامه امضا شده بین سازمان سینمایی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران میزبانی برج میلاد در جشنواره فیلم فجر این دوره قطعی شد و برج میلاد به عنوان خانه اصلی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم انتخاب شد و طی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در اختیار جشنواره خواهد بود.

وضعیت نابسمان خانه فجر

امروز در ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ سری به خانه جشنواره فیلم فجر یعنی برج میلاد زدیم، تا به تماشای فیلم‌های اولین روز چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر که از ساعت ۱۳ آغاز می‌شد بنشینیم اما در کمال تعجب با اوضاع نابسامان و آماده نبودن خانه جشنواره برای میزبانی از مهمانان مواجه شدیم. 

غرفه‌های جشنواره فجر

فضالی خالی غرفه‌ها خبری از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری کشورمان نمی‌دهد!

بی‌نظمی در خانه جشنواره چهل و دوم فجر به طوری است که هنوز پوستر‌های جشنواره بر روی ستون‌ها و قسمت‌های مختلف سالن برج میلاد نصب نشده است و استودیو‌ها آماده ضبط نیستند.

نصب پوسترهای فجر ۴۲

 شاید بتوان آماده نبودن خانه چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر و اوضاع نابسامانی که اهالی فرهنگ و هنر در اولین روز فیلم فجر ۴۲ در هوای برفی تهران با آن رو‌به‌رو شدند را دیر اعلام کردن برج میلاد به عنوان مکان اصلی برگزاری جشنواره چهل و دوم فیلم فجر دانست. 

خانه جشنواره فیلم فجر

بر اساس برنامه روز نخست چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، بنابراین بود که فیلم سینمایی دروغ‌های زیبا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم راس ساعت ۱۳ اکران شود، که اکران این فیلم هم با تاخیر نیم ساعته همراه بود.

تاخیر در اکران نخستین فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر در روز نخست

دانلود سریال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *