بزرگسالی بازیگر نقش ساحل در سریال دنیای شیرین دریا+ عکس و بیوگرافی


بیوگرافی مهسا ملاپور: این بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران، فارغ التحصیل تکنولوژی (مکانیک) هواپیما در مقطع کارشناسی است، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است و دو برادر بزرگتر از خود نیز دارد و علاوه بر بازیگری نقاشی رنگ روغن نیز می کند. در ادامه با بیوگرافی مهسا ملاپور همراه باشید.

بیوگرافی مهسا ملاپور

آقای شمسایی نور پرداز و کارگردان تلویزیونی دنیای شیرین دریا که با ما رفت و آمد خانوادگی داشت مرا به آقای بقایی معرفی کردند و خود آقای بقایی قسمتی از متن را دادند که بخوانم و بازی کنم.

بیوگرافی مهسا ملاپور

در آن موقع من ۹ سالم بود و شهرت زیاد برایم معنایی نداشت. اما از اینکه هر کسی من را می دید و می شناخت خوشحال می شدم و برایم جذاب بود و کلّی ذوق میکردم. بله بچگی خوبی داشتم شهرت اصلاً مانع از این نشد که بچگی نکنم. یادم میاد در آن زمان، هم کلاسی ها و دوستانم از من می خواستند آنها را هم ببرم تا فیلم بازی کنند اما دست من کوتاه بود. می خواهم از همین جا اعلام کنم اگر در آن عالم بچگی از دستم ناراحت شدند من را ببخشند.

حضور در دنیای شیرین دریا

دنیای شیرین دریا نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی است که در سال ۱۳۷۷ تولید و از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ سیما پخش گردید. ساحل هم بازی پوپک گلدره در دنیای شیرین دریا بعد از ۲۵ سال تغییرات ظاهری زیادی داشت.

در هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، دو خانواده (هفت شخصیت ثابت)، هربار با مشکل تازه‌ای درگیر می‌شوند. مطابق معمول، هر بار بچه‌های خانواده مشکلی ایجاد می‌کنند و بزرگترها با هدایت و تدبیر خود، آنرا حل می‌کنند.

عکس های جدید مهسا ملاپور

 

بیوگرافی مهسا ملاپور

 

 

مهسا ملاپور

 

 

مهسا ملاپور

 

دانلود سریال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *