ساختمان ستاد مرکزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افتتاح شد



مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی مدیر کل نهادکتابخانه‌های عمومی کشور، ایمان شمسایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و دیگر مسئولان در سازمان مرکزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

در این مراسم ساختمان ستاد مرکزی نهاد افتتاح شد و برگزیدگان دومین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه و همکاران ستاد استان‌ها معرفی شدند.

فاطمه فراهانی عزیز آبادی عضو هیات امناء نهاد کتابخانه‌ها گفت: آنچه که هویت ما در این مجموعه است و آنچه که برای مسیر رشد و تعالی ما با اتکا به کتاب است نهاد کتابخانه‌ها عمومی کشور است.

وی ادامه داد: بیست سالگی نهاد کتابخانه‌ها برای بسیاری از سازمان‌ها می‌تواند سازمان اوج و بلوغ تلقی شود و برای بسیاری از مجموعه‌ها تمثیلی از نماد‌ها باشد و با شور و امید برای آینده متصور مسیر رشد را پیش بگیرد. 

وی افزود: من فکر می‌کنم برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیست سالی آغازی برای فعالیت‌های هنری رو به بالا خواهد بود.

فراهانی گفت: همانطور که می‌دانید نهاد با تاثیری که در جامعه و رویکردی که در سازمان‌ها دارد است متفاوت است. گاهی فرصت‌هایی که به مناسبت بزرگداشت یا گرامی داشت سالگرد‌ها یا موضوعات برگزار می‌شود می‌تواند برای کسانی که تلاش کردند مانا باشد و توجه عمیقی برای موقعیتی که در آن قرار گرفتیم باشد.

در حال تکمیل…

دانلود سریال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *