برنامه‌های شبکه نسیم در ایام ماه مبارک رمضان



شبکه نسیم در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان کنداکتور شبکه نشاط و سرگرمی را متناسب با این ماه از سه شنبه ۲۲ اسفند ماه تغییر می‌دهد و برنامه‌های «آن»، «بعد از آن»، «بی انتها» و «نسیم آوا» را به کنداکتور این شبکه اضافه می‌کند.

برنامه «آن» و «بعد از آن»

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی سید احمد موسوی صمدی و سینا شعر بافی با اجرای صابرخراسانی، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار و پس از آن از شبکه نسیم در قاب رسانه ملی خواهد بود.
این برنامه با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده و در قالبی نو به بررسی قصه‌های انسان‌های متفاوت و خاص خواهد پرداخت.

«بی انتها»

برنامه تلویزیونی «بی‌انتها» به تهیه‌کنندگی امیر بهراد رحمانی و کارگردانی محمدحسین تقوایی در شب‌های ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه با محوریت اسماءالحسنی و صفات خداوند متعال با بخش‌های کنج خلوت از حرم امام رضا علیه السلام و نجوای مشاغل از دل کسب و کار‌های روزمره، مناجات‌ها و ادعیه‌های ماه رمضان و… پخش می‌شود.

«نسیم آوا»

برنامه تولیدی «نسیم آوا» به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی با حال و هوای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در این برنامه به موسیقی کشور‌های مسلمان و پرداختن به موسیقی مذهبی ان کشور با حضور کارشناس، خاطره بازی با تیتراژ‌های قدیم سریال‌های ماه مبارک رمضان، گروه سرود و موسیقی‌های سنتی با حال و هوای ماه رمضان از آیتم‌های این برنامه خواهد بود.

دانلود سریال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *