آزمون شناسایی همسر مرد: به نظر شما کدامیک از دو زن بیمار، همسر مرد بیمار است!؟


آزمون شناسایی همسر مرد: مجله خبری چشمک با جدیدترین و بروزترین بازی های فکری با شماست. این بازی ها می توانند برای رشد توانائیهای شناختی شما مفید واقع شود. شما به مانند بسیاری از سوالات یا معماهای تصویری نیازمند نکته سنجی و قدرت دید عالی است. بسیاری از افراد نمی توانند در اولین تلاش آزمون شناسایی همسر مرد  را حل کنند.

آزمون شناسایی همسر مرد نیز به مانند بسیاری از آزمون های مجله خبری چشمک با محدودیت زمانی روبرو است و شما باید در زمان مشخص شده پاسخ را ارائه دهید. آزمون شناسایی همسر مرد پس از انتشار در فیس بوک در کمتر از ۳ ساعت بیش از ۱۰۰۰ مرتبه همرسانی شد و اکثر افراد تلاش کردند تا خود و دوستان و اطرافیان خود را مورد آزمایش قرار دهند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوزاد دختر: اگر نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی همسر مرد

اگر فکر می کنید تیزبین و دقیق هستید، با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر مرد همراه باشید. شما می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را با کمک این آزمون مورد آزمایش قرار دهید. تلاش کنید در زمان مشخص شده ۵ ثانیه ای این آزمون را حل کنید و دقت و تمرکز خود را رشد و توسعه دهید.

این معمای تصویری جدید یکی از سخت‌ترین معمای‌های موجود در اینترنت است زیرا تنها گروه کوچکی از مردم موفق به یافتن پاسخ شدند. لذا از شما دعوت می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون تقلب آن را حل کنید.

همانطور که اشاره شد، برای انجام آزمون شناسایی نوزاد دختر  تنها ۵ ثانیه فرصت دارید. شما تنها در این صورت است که می توانید نشان دهید که آماده حل هر گونه سوال و معمای تصویری هستید. لازم به ذکر است که این نوع فعالیت ها به شما کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و ذهنی خود را ارتقا دهید. بنابراین توصیه می شود هر روز برخی از این سوالات تصویری را حل کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی همسر مرد را با هم مرور می کنیم.

حادثه دیدگان یک رویداد ترافیکی را به بیمارستان منتقل کردند. پس از بهبودی نسبی سه نفر از افراد را به یک اتاق منتقل کردند. در این اتاق که در تصویر مشاهده می کنید، دو زن مصدوم و یک مرد مصدوم بستری شدند. یکی از زنان همسر مرد آسیب دیده است. به نظر شما کدامیک از این دو زن همسر این مرد است. ۵ ثانیه بیشتر فرصت ندارید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی زن باردار: کدامیک از زنان تصویر ممکن است باردار باشد!؟

آزمون شناسایی همسر مرد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی همسر مرد

اگر موفق به غلبه بر این چالش شده اید، به شما تبریک می گوییم. شما نشان دادید که واقعا نکته سنج و تیزبین هستید و در انجام این آزمون ها متخصص هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید ۳ ثانیه دیگر فرصت داده می شود تا برای دومین بار شانس موفقیت خود را امتحان کنید.

.

.

.

.

.

همسر واقعی مرد زن سمت راست است. برای اینکه زن سمت چپ تصویری از عکس خود و همسرش را در کنار تخت خود قرار داده است.

 

شاید بپسندید:چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

پاسخ آزمون همسر

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست ها و آزمون های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر: اگر نکته سنجی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

شناسایی چهره پنهان عکس: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

 شناسایی فرد بی پول: کدامیک از افراد تصویر، بی پول است!؟



مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *