ترین های ٩۶ را بخوانید

آنچه می خوانید به “ترین های ۹۶” اختصاص دارد البته کمی چاشنی طنز هم به آن اضافه شده است…

ترین های ۹۶ چه چیز هایی بودند

ترین های 96

 

ترین های سال ٩۶ از پر فروش ترین کنسرت تا منقدترین فرد سال را در این پست بخوانید…

 

“آه” سال الناز شاکر دوست

حتما خبر دارید که الناز شاکر دوست در جریان فیلم برداری یک فیلم سینمایی ، به شدت از ناحیه کمر آسیب دید و یک ماه در بیمارستان بستری شد. خانم شاکردوست در اینستا گرام خود یک آه کشید که باید آن را به عنوتن آه سال یاد کرد

الناز شاکردوست نوشت: حتی یک نفر از اعضای پروژه ای که به خاطرش مصدوم شدم ، حتی حتی حتی حالی از من نپرسیده اند! ولی با این همه ” آه” چه خواهید کرد ؟فیلم ” دو طبقه روی پیلوت ” روی چه چیزی بنا می شود؟

 

بند سال “گروه های موسیقی”  ترین های ۹۶
در سال های اخیر یکی دو تا “بند” (گروه های دو نفره و سه نفره) وارد عرصه موسیقی شدند. اما در دوسال اخیر به ویژه در یک سال اخیر، حسابی این “بند” ها وارد موسیقی شدند، و به فعالیت پرداختند و موفق هم شدند
اصل کلام اینکه در سال ١٣٩۶ سال، سال “بند ها ” بود

البته عده ای از آن ها بی جهت و بی دلیل، معروف و مطرح شدند، امیدواریم ظرفیت این مطرح شدن را داشته باشند

 

ازدواج سال “بهاره رهنما”

“ازدواج سال ” تعلق میگیرد به بهاره رهنما… حالا چرا از این ازدواج خیلی ها تعجب کردند، از به خاطر جداییش از پیمان قاسم خانی.

ثانیا خبر یهویی ازدواجش که عکس های شب مراسم تا صبح نشده در فضای مجازی از سوی مهمانان البته خود بهاره خانوم! پخش شد و البته بعد از ازدواج، عکس های مختلف از خانم رهنما و همسرش به بهانه های مختلف، همینطور در فضای مجازی پر شده است. ترین های ۹۶

 

فروش سال “بهنام بانی”
از پارسال که حامد همایون رکورد ها را در عرصه موسیقی پاپ جا به جا کرد، امسال “بهنام بانی” این رکورد ها را جا به جا کرد.
بهرحال بانی، هم در سال ٩۶ اجرا های زیادی داشت، هم پرش هایش روی استیج حسابی خبر ساز شد، هم اینکه استعداد های خودش را در زمینه موسیقی نشان داد.
اما خبر آخر اینکه بهنام بانی در کنسرت اخیر خود پنجم اسفند، یک رکورد عجیب دیگر زد و دقایق فروش بلیطش به ٢٠ دقیقه هم نرسید! چرا که در ١۵ دقیقه بلیط های کنسرت او به پایان رسید.

ترین های ۹۶

منتقد سال ” علی کریمی”
علی کریمی تا توانست در صفحه شخص اش، به آقایان مسوول تیکه انداخت و از مدریت اقتصادی ایراد گرفت، تا اینکه رسید به برنامه ٩٠ و عادل فردوسی پور که از هر دویشان دل خوشی نداشت. حتی میکروفن برنامه ٩٠ را هم پرت کرده بود. او در ٩٠ به زمین و زمان فوتبال و مسئولین فدراسیون گیر داد. از خجالت کارلوس کیروش و پسر خوانده اش هم در آمد و البته یک بزدل هم از ایشان شنید.

 

رونمایی سال “محسن افشانی”
خیلی ها میخواستند بدانند که همسر ایشان کیست؟! اما آقا محسن تصاویری دو نفره در اینستا می گذاشت که چهره همسرش مشخص نباشد. و به قولی خیلی ها کنجکاوی کنند که همسر آقای محسن افشانی چه شکلی است، به خصوص خانم های طرفدار هنر!!
تا اینکه در رو ولنتاین آقا محسن از چهره همسرش رو نمایی کرد و آن شب اینستاگرام را چند سانتی متر از تعجب جا به جا کرد!!

 

برنامه سال “دورهمی”
خدایی سری جدید دورهمی از سری های گذشته، بیشتر به دل نشست. آقا مهران تا می توانست در برنامه اش به وضعیت اقتصادی و سیستم مدیریتی دولت تاخت و حسابی برنامه اش گرفت.
گرچه مهران مدیری با مهارت و تجربه بالایی که دارد، مهمانان خود را به چالش می‌کشید و همین مسئله باعث شد که بیننده های سری جدید “دورهمی” بیشتر شود.

 

در سال گذشته باید از ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی و البته صبا راد و مانی رهنما هم در میان چهره ها یاد کرد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *