آزمون شناسایی دزد بانک: تنها یک ذهن خلاق قادر به شناسایی دزد بانک در این تصویر است!


آزمون شناسایی دزد بانک: برخی از معماها وسوالات تصویری می توانند بسیار چالش برانگیز یاشند.از جمله این سوالات تصویری آزمون یا معمایی است که امروز توسط  مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است. پس از انتشار این معما در صفحه فیسبوک تنها عده کمی از شرکت کنندگان توانستند پاسخ درست این معما را ارائه دهند. برخی پاسخ این سوال را بسیار بدیهی به شمار آوردند وهمین مسئله سبب خطای آنان شد.

به واقع این افراد، با دیدن تصویر و دیالوگ موجود میان افراد تصویر در آزمون شناسایی دزد بانک، به این نتیجه رسیده بودند که اساساً این سوال تصویری بسیار ساده است. لذا نتوانستند در این سوال موفق عمل کنند. اگر آماده هستید شما نیز خود را بسنجید و تلاش کنید آزمون شناسایی دزد بانک را در زمان مشخص شده ۵ ثانیه ای حل کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار احمقانه است!

 

آزمون شناسایی دزد بانک

سوال تصویری که امروز تحت عنوان آزمون شناسایی دزد بانک در مجله خبری چشمک منتشر شده است، می تواند میزان توانائیهای شناختی و همچنین سطح درک، تحلیل و تفکر منطقی شما را مورد آزمایش قرار دهد. افراد بسیاری کمی که دارای نکته سنجی و تحلیل منطقی هستند می توانند این معما را در زمان ۵ ثانیه ای حل کنند.

اگر می خواهید یکی از معدود افرادی باشید که در آزمون شناسایی دزد بانک می گویند “من آن را انجام دادم” باید به تصویر دقت کنید. شما در تصویر آزمون شناسایی دزد بانک با صحنه ای از سرقت بانک روبرو می شوید. پلیس وارد محل حادثه شده است. دو مرد دیگر در تصویر حضور دارند. یکی به سوی دیگری اسلحه کشیده است ومدعی که طرف مقابلش دزد است، اما مردی که با اسلحه نشانه گرفته شده است نیز مدعی است دزد نیست و فرد مقابل به او تهمت می زند.

پلیسی که در صحنه حاضر شده است، نیز متوجه نشده است که واقعا دزد بانک چه کسی است. به نظر شما دزد بانک کیست. ۵ ثانیه زمان شما برای ارائه پاسخ از اکنون شروع شد.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی همسر مرد: به نظر شما کدامیک از دو زن بیمار، همسر مرد بیمار است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد بانک

فکر می کنید زمان شما بسیار محدود بود؟هنوز برای ارائه پاسخ به وقت بیشتر نیاز دارید. اشکالی ندارد. شما ۵ ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

بله درست حدس زدید..دزد بانک مردی است که اسلحه به دست دارد. او متوجه نزدیک شدن پلیس به بانک شده بود، لذا برای فرار از بانک نقشه ای ریخت. او کیسه ای را به سر یکی از گروگان ها کشید. مقداری پول در دستان او گذاشت و سپس با آمدن پلیس شروع کردن به فریاد زدن که توانسته است دزد را دستگیر کند. مرداسلحه به دست، می خواهد به پلیس القا کند که دزد، مردی است که پول در دستش است تا بدین طریق صحنه بانک را ترک و فرار کند.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی نوزاد دختر: اگر نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست ها و آزمون های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

برایتان جالب خواهد بود

چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

شناسایی زن باردار: کدامیک از زنان تصویر ممکن است باردار باشد!؟

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر: اگر نکته سنجی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

شناسایی چهره پنهان عکس: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

 شناسایی فرد بی پول: کدامیک از افراد تصویر، بی پول است!؟



مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *